Докладніше про стандарти спільноти Microsoft Teams

На протязі кількох днів, надходили скарги від абонентів стосовно дистанційного навчання, роботи в сервісі Microsoft Teams.
Якщо у Вас працює інтернет, то це свідчить що проблема не є технічною несправністю яку може відремонтувати відремонтувати оператор. Більше за все Ви не виконали вимог власника сервісу (політики надання послуги Microsoft Teams), або це є реакція на зловмисні дії Вас, Ваших пристроїв або когось із користувачів чату.
Сервіс Microsoft Teams, так як і Youtube, Приватбанк, Водоканал, та інші створені відповідними компаніями і адміністрація мережі Xnet, не має до них ніякого відношення і не може повпливати на стабільну їх роботу.

Також на стабільність роботи сервісів, в тому числі і Microsoft Teams впливає поведінка користувачів. Якщо хтось з користувачів, вчиняє дії які адміністрація Microsoft Teams вважає загрозливими для роботи сервісу, система безпеки Microsoft Teams на певний час блокується весь блок IP адрес оператора, як наслідок, всі хто працює через вказаного оператора становляться автоматично заблокованими. Після певного часу, блок застаріває і система безпеки його знімає.

На сайті підтримки Microsoft Teams докладно позначені правила користування розробленим продуктом, для розвитку зв’язку між користувачами. А щоб продукт Microsoft Teams був безпечним та привітним простором для всіх, у цій статті описані основні ключові стандарти поведінки.
Рекомендуємо ознайомиться з вимогами надання послуги, зайти на посилання, щоб зрозуміти, як влаштовано роботу системи.

Vii. Шкідливій поведінці немає місця в Microsoft Teams
Шкідлива поведінка Microsoft Teams руйнує можливості для всіх користувачів. Обробка, експлуатація та зловживання службами Microsoft Teams не лише впливають на корпорацію Майкрософт. Ці дії також пригнічують можливість корпорації Майкрософт надавати найкращі послуги клієнтам у всьому світі. У Microsoft Teams ми присвячені безпеці та добробуту нашої спільноти, і прагнемо забезпечити безпеку, безпеку та задоволення продуктів і функцій для всіх користувачів.

Наприклад, не:
– Надання спільного доступу до посилань на зловмисні програми
– Заважати можливості користувача отримати доступ до своєї мережі або пристрою
– Заважати роботі служби іншому користувачу за допомогою ботів або інших автоматизацій
– Брати участь у атаках DDoS (розподілена відмова в обслуговуванні)
– Зловживайте персоналом корпорації Майкрософт (усно або в тексті)
– Спробуйте реконструювати Microsoft Teams або керувати нею
– Заохочення тероризму (наприклад, шляхом розміщення інструкцій для виготовлення бомб або іншої зброї).

Користувачі які хочуть більш детально ознайомиться з роботою сервісу рекомендуємо перегляну опис роботи служби Microsoft 365 яка координує роботу Microsoft Teams.

Керівникам установ, які користуються послугами Microsoft Teams, наполегливо рекомендуємо звернутися в службу підтримки Microsoft Teams для проведення консультація з метою підвищення стабільності запланованих заходів, та провести роз’яснювальну роботу серед батьків учнів.

Посилання
– Чому не вдається ввійти в Microsoft Teams?
– Докладні відомості про доступ до Microsoft Teams див. в статті Отримання доступу до Microsoft Teams.
– Якщо ви ІТ-адміністратор і хочете отримати докладніші відомості про те, як вирішити проблему з входом, див. статтю Моделі ідентичностей і автентифікація в Microsoft Teams.
Коди помилок автентифікації та авторизації Microsoft Entra
– Розширюйте можливості учнів та вчителів за допомогою Microsoft Teams для навчальних закладів.

Перейти до панелі інструментів